Onsdag 1 Dec!

Om två dagar åker Vedat in i armén.. I tre månader ska han vara i Izmir/Foca.. Sen efter dom tre månaderna ska jag till honom i en vecka. Sen vet jag inte vart han blir förflyttad till.

Det känns lite jobbigt att inte veta om vart han hamnar sen. Om han hamnar i Harikka så vet jag inte vad jag gör. Risken finns att han hamnar där. Och det stället är inte alls så bra. Men det är bara vänta och se ..
Men jag hoppas dom 454 dagarna kommer gå fort.. :)
Kommer sakna honom enormt mycket för man vet inte när man får se eller prata med han. För dom får inte ha sin mobil på eller något. Sen har dom nog fullt upp varje dag!

Men det är bara att bita ihop och vara stark..
Skulle jag känna att jag måste prata med någon så har jag alltid Anna som jag kan skriva till som är i samma situation som mig.. Fast hennes kille är snart klar. Hon säkert hjälpa mig lite :D ♥

Man kan ju hoppas för allting i världen att dom drar ner armén till 12 månader..

Just nu längtar jag tills i Februari då jag ska åka och träffa honom i en vecka.. Hoppas det går fort tills dess :D :D

Sandra ♥ Vedat !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du kan prata med mig vännen ♥

Det ordnar sig allt ska du se!

Att de har fått stryk är vanligt, men oroa dig inte utan försök att vara stark ♥



Puss & Kram

2010-12-10 @ 08:05:00
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0