Saknad!

Massa tankar som far runt i huvudet på mig idag.. Känns som det inte kommer bli min dag idag riktigt..
En massa onödiga tankar som får mig att må dåligt!
Kan inte riktigt sätta fingret på vad det just är men det finns där.

Det har snart gått 22 dagar sedan jag såg Vedat och jag saknar hans underbara leende och allt.
Visst pratar vi nästan varje dag men inte samma sak..
Tycker han ska få vara ledig en dag så han kan komma in på skype så jag får se honom.
En YNKA dag kan han väl få vara ledig. Men NEJ då!  Ingen ledighet här heller :(

Men det finns i alla fall något gått med den Turkiska armén. Det är att dom inte längre behöver göra armén i 15 månader utan bara i 12 månader :D GREAT!
Så det innebär att Vedat är klar 30 november 2011 ..
På själva julafton så ska Vedat och alla som ryckte in samtidigt som han ha "uppvisning" eller något liknande för sina familjer, för dom som kommer!
Efter det kommer han få reda på vart han kommer hamna här näst och där han ska vara tills han är klar.
Det går framåt !! :D

-

Nej, nu ska jag försöka få ordning på mitt rum.. Pappa har renoverat rummet/rummen.. :)
Lagt golv och målat om satt nya lister och allt.. Så nu är det bara mitt jobb kvar att fixa allt så som jag vill ha det!
Pappa är iväg och köper ett väggfäste till min TV så jag får upp den på väggen, tror de kommer bli hur nice som helst!
Kanske tar lite bilder och lägger upp här..
Dax att sätta fart ..

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan tänka mig att de är kämpigt att vara utan den man älskar så länge..! :( Styrkekramar! <3

2010-12-21 @ 13:32:45
URL: http://sowfiijah.blogg.se/
Postat av: ph

Hej, när vart de beslutat att militärtjänsten ändrats från 15 till 12 månader???

2010-12-21 @ 20:49:14
Postat av: S

Svar till PH: Min kille berättade det för mig för några dagar sen. Vet inte vilken dag det var.

2010-12-21 @ 22:06:27
Postat av: Jessica - Sen ve Ben

Ååh vad bra att dom ändrat till 12 månader nu. Min kille har inte sagt något om det, men han kanske inte fått reda på något.

Vart någonstans är din kille?



Min var första månaden i Ankara, men nu är han i en stad som heter Canakkale :) Har varit där i ca 3 veckor.

2011-01-02 @ 22:48:23
URL: http://senveeben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0