Söndag 21 Nov

I helgen har jag bara latat mig rejält :)
Enda sen jag kom hem ifrån Vedat har jag jobbat varje helg så kände att jag behövde ha ledigt en helg.
Går också på schema just nu. En på jobbet är sjukskriven så har fått hennes schema och det är jätte skönt att veta NÄR man ska jobba istället för att gå hemma och vänta på att folk ska ringa och fråga om man kan jobba.. :)

Har även fått detta schema förlängt fram tills den 18 december. Skönt att veta att det rullar in pengar på kontot :)
Och har redan massa tider efter den 18 december med. Behöver alla pengar jag kan få :D
Hoppas att mitt schema blir förlängt en tredje gång, skulle vara underbart!

Men i helgen så har jag i alla fall inte gjort så speciellt mycket.
Igår var jag i Västerås med mamma & pappa, kikade lite på ikea och strosade runt och kikade i olika affärer.
Sen bjöds det på MAX innan vi åkte hem.. :)

Pappa beställde även en BOX till mig så att jag får fler kanaler inne i mitt rum.. Så nu slipper jag kolla på dom tråkiga kanalerna som tillhör kabelTVn.

Och idag kommer jag inte göra ett dugg, Är trött idag vet inte varför.
Men kanske ska ta mig ut och få mig en promenad och få lite frisk luft i sig skulle vara skönt! :P


Längtar tillbaka till värmen och Vedat!
Puss & Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0