Söndag 28 Nov

har inte varit någon speciellt bra uppdatering på bloggen. Men kan bero på att mina dagar denna vecka har sett likadana ut allihopa ;)

Jobbar nästan varje dag och sen kommer hem och latar mig :P

Men ska sammanfatta min helg i alla fall :D

Fredag: De enda som va bra med denna dag av att man fick LÖN :P  Annars så jobbade jag kväll !

Lördag: Först jobbade jag fram till halv 1 då min snälla mamma kom tidigare till jobbet så jag kunde gå hem. För 14.30 bjöds det på dop i Västerås. Min kusins unge döptes. Lilla Ebba, hur söt som helst.. Efter dopet bjöd dom på smörgåstårta och lite fikabröd. Efter de så skulle vi åka hem men då bestämde jag att jag, pappa & syster skulle åka hem till ett par väldigt bra vänner till familjen så åkte dit och prata en massa :)
Vi va väl hemma vid halv 8 och då bjöd pappa på Kina Mat! Muuuums :D

Söndag: Idag ska jag bara vara inne fram tills jag börjar jobba kl 16.. Har kommit massvis med snö både igår på dagen och i natt.. Och som sagt börjar jag jobba kl 16 och slutar 21.30.. Skönt pass! :)

Det va är min helg!

Men en sak till: Jag älskar min älskade Vedat mer än någonsin ♥

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0