Ca 93 dagar

Cirka 93 dagar kvar på graviditeten.. :)
Som jag längtar tills hon behagar att titta ut .

Hon har börjat sparka mig på revbenen och det är då ingen skön känsla..
Det gör inte ont än men känns väldigt obehagligt .
Många tankar som går nu. Hur ser hon ut, vem kommer hon likna ..
Haha!

Snälla låt dom här 93 dagarna gå fort .. ;)

-

Igår så var jag hem till en vän som nyligen fått barn.. hennes dotter blir snart 4 veckor, så liten hon var.
Tänk att jag snart kommer ha en sådan liten plutt i min famn.
Hon är så otroligt söt. ååh!

-

Idag åkte jag till min kusin i Västerås..
Har umgåtts med henne och hennes dotter Ebba.
Varit på Ikea, barnshoppen, babyproffsen, H&M, Lindex.
På Ikea handla jag en sänghimmel till spjälsängen på H&M hitta jag lite saker. Dock ingenting till mig ;P Fast det är som alltid, man kollar knappt efter något till sig själv bara till lillan.
Men nu får det vara färdigthandlat för ett tag.. Har rätt mycket kläder och alla saker till henne.. :)

-

Och som jag längtar tills den 10 September då jag, Cemile, mamma & pappa ska åka ner till V..
Då ska han äntligen få träffa sin lilla dotter .
Och vi ska få vara med han i ungefär 20-21 dagar, helt underbart ♥


Nej, nu ska jag färga håret! :)
Ta hand om er.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: cilla

Guuuud vad tiiden gååår snabbt!! Jag är också jätte nyfiken på vem hon kommer likna :D <3

2011-04-15 @ 23:31:16
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej.

Ska ni inte söka visum så han kan vara här under förlossningen?

2011-04-16 @ 14:26:30
URL: http://sophiiias.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åhh vad mysigt att dina föräldrar också ska med dit. Förstår att du längtar efter din lilla tjej :)



Sköt om dig, Kram

2011-04-16 @ 16:55:00
URL: http://www.somethingspecial.devote.se
Postat av: Sophia

Okej..

En kompis till mig blev också gravid när hennes pojkvän var i armèn och han fick korta ner sin tid så han kunde komma hit och vara med under förlossning och allt sånt. :)

2011-04-16 @ 20:41:50
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0