Ultraljud

Har varit på ultraljud idag..
Hade tid kl 10.15 men fick komma in 10.30 ovanligt att dom blir sena på det där stället..
 Sen när det väl var min tur tog det typ bara 10 min så var det klart
Dom skulle bara kolla så att hon växer som hon ska då hon låg på -12% förra gången..
dom kan ligga mellan -22% upp till +22% allt där i mellan är normalt.
Så nu ligger min lillplutt på -8% :D
Hon växer som hon ska i förhållandet till veckan men hon väger lite mindre ..
Men då hon växer som hon ska och procenten är bra så är det ingen fara..
så jag kommer i alla fall inte få någon dunderklump :P
Idag väger hon 1190 gram, gaaaassch en bebis på 1 kilo ligger i magen..
Och självklart skulle hon vara lite envis som vanligt när vi ska på kontroller! Haha

Så hon sa att det nog inte blir några fler ultraljud då allt såg så himla bra ut och hon växer som hon ska :D

-

Nu är det bara barnmorskan imorgon som gäller.. :)
Få höra hennes hjärtljud ♥
UNDERBART!!


Hoppas ni har/haft en bra dag idag för det har jag haft!
Ta hand om er..
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0