Valborg..

Jag hoppas ni har/haft en bra dag idag.. :)
Kan tänka mig hur mycket folk det har varit i Uppsala idag.
Själv har man bara varit hemma skönt det med.
Vaknade imorse av att älskling ringde, det måste vara den bästa väckarklocka som finns ♥
Somnade om direkt när vi pratat men vaknade igen vid 10 tiden..
Åkte då och handlade med mamma & pappa :D
Man måste se till så att man får det man vill ha hemhandlat!! ;P

Mamma & pappa åkte iväg till deras vänner idag vid 2 tiden så jag har varit själv sedan dess.. :(
Jag kunde ha följt med men orkar inte åka buss..
Och orka med att vara nykter och se onyktra människor..
Sen hatar jag att åka buss nu för tiden för jag sitter absolut inge bra.
Kan detta bero på min stora mage jag fått, man kan inte sitta som man vill.
Mycket bättre och skönare att åka bil nu för tiden! :D

Men jag kan säga att jag inte är ett dugg uttråkad.. Har massvis med filmer att kolla på :)
Klickade dock hem lite kläder från H&M nyligen som jag kanske kunde ha struntat i.. 
Men jag behöver ha lite nytt jag också.. Kan ju inte bara handla kläder till lilltjejen! haha

Nu blir det att kolla på hockey Sverige - Norge .. :D
Trodde norrmän bara åkte skidor!! Haha

Ta hand om er!
Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0