27 Augusti...

Då är det snart slut på denna månad också..
om exakt två veckor kommer Cemile äntligen få träffa sin pappa :)
Då sitter vi t om på flyget till diyarbakir tillsammans, UNDERBART!!

tiden har gått så fort. Jag minns det som igår att jag sa till V att nu är det bara 5 månader tills vi ses..
Och nu är vi inne på sluttampen.. :D ÄNTLIGEN!
Men som man vet kommer dagarna bara rusa iväg när man väl är tillsammans.

Fast då är det inte länge kvar förrns han är klar i militären då vi äntligen kan ansöka om visum!! :)

-

Cemile bara växer och växer.. Tror hon väger något närmare 5 kg nu..
Ska till barnläkarn på torsdag för kontroll igen. Hoppas på att denna gång blir den sista som vi måste åka till Uppsala för kontroller..

Kan man inte bli mer glad som mamma när sitt barn börjar le emot en när man pratar med dom!!

-

Nej, nu ska jag gå och äta pannkaka som min syster har gjort ;)
Hon blev sugen på pannkaka när jag började prata om de ;P

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ooojj, är det bara 2veckor kvar?? Jäävlar vad snabbt tiden har gått! Guuuuuuuuuuud vad kuuul! Då hoppas jag dessa 2veckor springer fram och tiden i turkiet kryyyper fram :) <3

2011-08-28 @ 20:29:19
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0