2011-02-03

Nu mår jag bättre och känner för att blogga.. :)
Inte för jag har något speciellt att skriva om men något kommer jag väl på under tiden jag skriver..

Kan börja med att säga att mina föräldrar kommer hem om 3 dagar.. UNDERBART!!! :D
Skönt att snart ha dom hemma igen.. :P
Sen det tråkiga är att jag kommer känna mig som en albino .. :(
Hade tänkt sola solarium medans dom va borta så man hann få lite färg men det är ju skriskobana ute så har ej velat vara ute och gå så långt.. Rädd att bryta alla ben i kroppen!
Får köpa brun utan sol och smörja in mig och spraya.. :) hahaa

Sen en annan sak som får mig på bättre humör är att det bara är 9 dagar kvar tills jag får träffa min älskling.
Hur underbart är inte det liksom?!
Få fira alla hjärtans dag tillsammans ♥

Han går bara och väntar till den 12 då han får åka hem.. Då han just nu bara går inne och får dagarna att gå.. Dom gör inte speciellt mycket nu.. Då många ska åka hem samtidigt som honom och även åka till nya ställen.
Så då får dom ledigt från idag tills dom ska åka hem.. :P
Vilken lyx, men måste bli väldigt tråkigt att bara strosa runt där och få dagarna att gå..


Och i min vardag händer det inte mycket.. Dagarna ser likadana ut .. Jobba, hem, äta, sova sen ser det ut sådär ..
Välidgt roligt liv jag har just nu.. Men roligt att jobba i alla fall. Det känns i alla fall bra när man får lönespecifikationen :D
Men ska faktiskt ta mig ledigt i helgen.. Så kroppen får vila.. Sen är det storstädning på schemat på söndag så det är fint när mamma och pappa kommer hem.. ;)

Ta hand om er!
Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0