2011-02-05

Lördag idag.. Dagen har börjat bra :) Vaknade av att V ringde och sa att han snart får gå ut ..
Har haft en underbart mysig skypedejt med honom.. Han va dock på dåligt humör till en början sen fick jag honom att tänka positvit och på andra tankar.. :D
Det är ju bara en vecka kvar tills jag får träffa honom.. Ha honom i mina armar!
Ja, den här tiden om en vecka sitter jag och pappa på arlanda och väntar på att få kliva ombord på flygplanet.. :)
Gud, det bara pirrar i magen när jag skriver om detta.. 

V berätta också att han är väldigt uttråkad nu när han är "lediga" fram tills han ska åka hem.. Han gör ingenting!
Fyfaaaan, säger jag bara.. tänk vad långsamt dagarna måste gå. :( USCH!!!-

-

Pratade även med pappa idag på facebook.. Kändes lite konstigt .. Jag frågade vad han gjorde och då va klockan 11 .. Fick till svar: Nej, vi har precis duschat av oss allt sand och salt.. Jag har nyligen vaknat, ligger kvar i sängen och dom har redan varit ute och solat och hunnit med massa saker.. :P haha!
Dom flyger hem 12.50 imorgon (tror jag) thailändks tid och är hemma i kalla Sverige igen 18.30.. :P haha..

Idag blir det en lugn dag.. ska inte göra något speciellt alls idag! Vad skööööönt..
Hoppas ni får en bra helg! :)
Ta hand om er.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0