2011-02-23

Hemkommen från älsklingen sedan 2 dagar sen.. Va jobbigt att vinka av honom på busstationen då han åkte för 3 dagar sedan. Första gången jag vinkar av honom och jag stannar kvar.. :(
Va dock bara några timmar men ändå jobbigt att se han åka iväg..
Fick i alla fall umgås med han i 8 dagar :D Hur underbart som helst..
Dom första 3 dagarna kom massa folk för att hälsa på honom och bara prata en massa.. Sen kom hans farmor hem från sjukhuset då kom folk hem för att hälsa på henne.. Sen 3 dagar innan han skulle åka kom allt folk tillbaka för att säga hejdå..
Så mycket folk har det varit att träffa dessa dagar.. :)
Vi har inte hunnit gjort så mycket då det varit folk runt omkring oss som kommit för hans skull..
Sen blev han tyvärr sjuk nästan direkt när han kom hem.. Jätte förkyld stackarn.. Men som tur va hade jag med mig nässpray till honom så han kunde sova om nätterna och knapra IPREN ;D haha!

Men vi hade i alla fall 8 underbara dagar tillsammans ♥
Saknar honom massvis.. Min älskade V !
Får se när jag får träffa honom igen.. Hoppas på att det blir snart. Så svårt för honom att veta också nu när han kommit till ett nytt ställe och allt..
Han är i Agri där det nästan är lika kallt som här hemma i Sverige.. Lika bra att han lär sig leva med snö och kyla tills han kommer hit :P

vet inte vad jag mer ska skriva om vad som hänt när jag va där.. Hände som sagt inte så mycket.. Om ni vill veta mera så skriv en kommentar .. :)

-

Idag va jag på ultraljud IGEN tredje gången gillt :D
Allting såg bra ut och ska tillbaka då jag är i vecka 24 för att se så att H*N växer ordentligt.. ;D
Fick reda på könet med.. ;) Men tror jag ska vara lite hemlighetsfull med det.. :P
Eller vad tycker ni?? Hahahaaa!!


Ta hand om er!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur länge har han kvar i militären?

Frågade du om könet eller berättade dom? Det är så tråkigt för här i Jönköping säger dom inte könet. Utan vill man veta får man gå till privat och då måste man betala. Det är så surt!

Men än så länge är jag inte gravid och behöver inte oroa mig.

Kram

2011-02-23 @ 20:07:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Jessica - Sen ve Ben

Åååh vad mysigt. Klart du ska berätta vad de är för något ;) Haha. Nyfiken

Blev det inget ultraljud i Turkiet?

2011-02-23 @ 20:21:22
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va kul arr ni fick träffa varandra igen, synd att V blwv sjuk och jag kan tänka mig att de måste ha varit himla jobbigt att vinka av honom och sen veta att han är så långt borta.. :( Klart man är nyfiken va de ska bli, men känn efter va som känns bäst.. :) Puss&Kram <3

2011-02-23 @ 20:39:50
URL: http://sowfiijah.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hoppas dom hinner ändra det då :)



Ja så typiskt att det är just där jag bor..

Men gjorde du något ultra ljud i turkiet med 3D det funderar jag på att göra sen :)

2011-02-23 @ 23:47:21
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0