2011-02-25

Löning idag då! :)
Lika roligt att fylla på kassan.. Skaffade ett till konto som jag spar pengar på som jag döpt till Familjekonto.. Så där lägger jag över pengar varje gång jag betalat alla räkningar.. :) Så dom pengarna får jag inte röra förrs bebisen kommit ut.. Eller tills man ska köpa alla dyra saker som barnvagn, bilbarnstol m.m .. Det är ju som sagt inte billigt med barn! :P

-

Till en annan rolig sak.. Jag hade msndejt med älskling idag :D vi pratade väl i ca 2 timmar.. Helt underbart! 
Han är ju på ett ställe där dom inte har internet eller någonting.. Han satt på ett internet café nu då han hade varit på läkarbesök .. Han är ute på landet om man kan säga så.. Så långt in till byn ;)
Fast det verkar rätt roligt där.. Dom är bara 34 st och befälen är som deras bröder eller hur man ska säga. Dom är väldigt snälla .. :)
Sen igår hade det kommit någon hög person dit som är högre än befälen för att prata med dom.
Då hade han pratat med V och frågat vad han hade gjort innan han börja militärtjänstgörningen.. Då sa han att han jobbigt i Alanya som bartender och servitör och allting.. Sen att han va tillsammans med mig och vi skulle ha barn och allting..
Då tyckte han att det va jätte roligt och ville följa med V nästa gång han kommer jobba i Alanya.. Inga surgubbar där inte..
Så det var lite roligt att höra.. :) Annars brukar det ju bara vara sura/stränga gubbar!
En till sak som V berättade va att efter han pratat med mig efter jag berättat vad det är för kön på vårat underverk hade han gått till befälet och berättat för dom.. Dom hade blivit glada och grattat honom. Där ser man att dom står varann rätt nära. Kan ju bero på att det är så få på just det stället :P haha!!

Han berättade även att han får vara ledig i minst 20 dagar nästa gång han kommer hem.. HELT UNDERBART!
Fast han vet inte riktigt när den ledigheten blir.. Han skulle få reda på det om 3 månader ungefär.. Så hoppas det blir i Augusti eller September :D ♥ 

-

Nej, nu måste jag fixa mig inför ett arbetspass.. :P
Första jobbpasset sen den 10 feb :P haha!
Har också funderat på när jag ska sluta arbeta.. Tror inte jag kommer orka eller få arbeta längre än början på Maj. Då jag har ett tungt arbete.. Så dax att prata med chefen och se vad hon säger..

Får skriva mera imorgon .. :)
Ta hand om er!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0