12 juli

dagarna bara rusar iväg..
imorgon är Cemile 5 veckor, stora tjejen ;)

på torsdag ska vi till Uppsala till neonatal avd och träffa doktorn.
Jag vet inte exakt vad dom ska göra men vi ska dit i alla fall..
Då den dagen hon var beräknad.

-

jag kan ju berätta att minnet är inge vidare nu när man ammar.. :P
Jag hade hört att man kunde få dåligt minne men såhär dåligt trodde jag aldrig .. Haha!

-

idag började Cemile med ersättning.. tror inte hon får i sig tillräckligt med bröstmjölk då hon kan ligga vid bröstet i flera timmar.. igår låg hon vid bröstet i 2 timmar ungefär så ska se om det blir bättre nu när man varvar med ersättning och bröstet.. Hoppas på det!

En sak är säker:
 JAG ÄLSKAR ATT VARA MAMMA!!

och jag har världens bästa karl älskar honom så enormt mycket ♥

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0