22 dagar

Idag är Cemile 22 dagar gammal.. :)
Testade att sätta på henne kläder i stl 50 i morse och dom är inte så stora längre.
Men sen finns det olika stl i 50 också.. Så får börja mäta bodygn innan jag köper dom så jag köper dom som är minst för då kan hon ha dom :D
Så ska bege mig ut på jakt efter kläder till henne efter jag har varit hos frissan..

Börjar känna mig säker i mammarollen nu också så det känns jätte skönt!
Man har börjat inse att hon verkligen är här nu.. Förut kändes det som att man levde i en dröm.
Kommer nog dröja ett tag till innan vi kommer in i rutinerna.
Ibland kan hon vara vaken hela nätterna och bara vill äta och äta och vissa nätter sover hon hur bra som helst.
Samma sak på dagarna.. Men igår blev jag riktigt chockad då hon var vaken från kl 17.00 till ungefär 21.30 :D

Nej, nu måste jag fixa mig och Cemile för att gå ner på stan!!

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0