2011-03-06

Har varit en väldigt fin dag idag. Tyvärr inte så varmt men så fort solen kommer fram blir man mycket piggare och gladare. :D
Vill att det ska bli vår nu är trött på denna snö..
Men får nog vänta några veckor till, läste i en tidning idag att våren skulle komma till Västerås i slutet på mars.. :D
Då lär den ju ha kommit hit också..

-

Har gått flera dagar närmare sagt 9 dagar sen jag hade msndejt med min älskling.. Alldeles för många dagar.. :P
Vill att han ska få ny energi genom att se mig och magen som bara växer och växer :)
Och för hans skull att det ska bli varmare där han är, det är kallare där än vad det är hemma i Sverige. Stackarn!
Så han slipper komma in och inte ha någon känsel i fötterna.. Tycker så synd om honom!
Jag lider med honom men försöker få han på bättre humör då vi pratar så han tänker på annat.. :D
Och det är rätt lätt för mig att få honom på andra tankar och få han att må bättre ..

Sen att han knappt får sova gör ju inte saken bättre.. Han får kanske sova max 4 timmar per natt om ens det ibland.
Dessutom att det inte finns någon dusch där han är.. Det finns en dusch fast vill man duscha får man göra det i kallvatten..
och muslimer som är så renliga av sig, så finns det inte ens dusch med varmvatten så att dom kan få duscha..  HELT SJUKT tycker jag..

-

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite och kolla på TV :D

Ta hand om er!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0