2011-03-09

Igår så umgicks jag med en gammal vän som jag inte träffat/umgåtts med sen jag fick i skolan.
Så det var verkligen roligt att träffas och prata en massa igen.
Bestämde att vi ska börja ses igen då vi umgicks mycket förut. Vi umgicks när vi va 13-14 år dagligen sen fick vi i samma klass på gymnasiet och umgicks rätt mycket då med.
Sen när vi sluta skolan avtog allt.. Sen fick hon barn för snart 2 år sedan sen blev det svårt för henne att träffas och blev upptagen som man blir när man får barn.
Hon väntar även sitt andra barn nu och SHIT vad stor hon va nu.. Hon ska ha barn om 2 veckor ungefär.. :D
Så våra barn kommer vara jämngamla.. :D Så då kan vi umgås mera när vi båda har små knoddar.. :)
Det kommer bli roligt..

-
 Och idag har det varit full fart i min mage.. Satt och kollade på film nyss och då la jag handen på magen och kände hur det sparkade.. Första gången jag känner det så med handen.. :) Helt underbart! ♥


Tyvärr vet jag inte vad jag ska skriva om mera så nu får det bli att äta mat.. :)
Fiskgratäng, som jag längtat efter det.. :D

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: fanney

åh, jag vill också känna!! :)

2011-03-09 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0