2011-03-12

Gårdagen:
Jag och pappa hade bestämt oss för att åka till Barkarby då ingen av oss ville sitta hemma och uggla..
Men innan vi åkte svängde vi förbi maxi där jag skulle hämta ut ett paket som jag längtat efter..
I paketet låg dom söötaste skorna.. Lägger upp bild på dom.. :)
Efter det åkte vi vidare, väl i Barkarby gick vi in på Ikea där pappa skulle handla lite och jag köpte en madrass till spjälsängen.
Sedan vidare till babyproffsen där jag hitta barnvagnen som jag ska köpa :D
Det kommer bli en emmaljunga nitro city! Tror den blir kanon.. :)
Sen fråga jag hur många färger man kunde välja mellan och jag visste att det fanns många.. Men 21 st olika färger kunde man välja mellan.. offf yaa, jag som har svårt att bestämma mig när jag är på subway, eller i huvudtaget då det finns fler än 2 alternativ.. :P Haha!
Men tror jag bestämt mig för vilken färg jag ska ha! :) Men får rådfråga med Vedat också.. ;) Men jag vet redan svaret: Det får du bestämma, ta det som du tycker är fint!
Efter vi varit på Barkarby åkte vi hela vägen till Västerås där jag skulle till Babyproffsen där för att hämta ut min Babybox som man får gratis.. :) Så då fick jag en blöjhink (doftfri), blöjor från pampers, våtservetter, tidningar, en napp, amningsilägg, sen kommer jag inte ihåg mera.. :P
Sen till apoteket där jag fick lov att köpa tabletter för halsbrännan.. Och jag kan säga att dom hjälpte.. :D

Efter det åkte vi till mina föräldras vänner för fika och en massa prat..
Hela dagen var vi borta.. Skönt att ha gjort någonting i alla fall än att bara sitta hemma..
Sen väl hemma åt vi pizza och bara tog det lugnt!


Idag:
Jag ska nog inte gör någonting speciellt idag.. Solen skiner och det är varmt ute. Ska nog sätta mig på balkongen en stund! :)
Känns verkligen som att våren är påväg nu.. Vill ha värme så jag slipper gå runt med min vinterjacka som jag knappt kan stänga..
Sen är det ju final i melodifestivalen idag.. Det lär man titta på!

Hoppas ni får en underbar dag i solen :)
Ta hand om er!
Puss&Kram





Kommentarer
Postat av: fanney

vilka söta skor.. och magen dååååååå! åhhhhh! :)

2011-03-12 @ 12:51:38
URL: http://fanneya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0