2011-03-13

Hur lycklig som helst! :)
Har haft msndejt med min älskling idag .. Som jag har saknat att se honom!
Så nu kan jag sväva på dom rosa molnen ett tag till :D
Har inte sett honom sen den 25 feb.. Helt underbar känsla att se honom igen.

Men dock är det lika jobbigt att stänga ner camen när han måste gå..
Men har tur som kan prata med han i telefon varje dag.
Så nu får vi se när han kan komma till ett internet cafe igen.. :)
Han sa idag att han tycker det är jobbigt att se mig på msn och så. Då blir det jobbigare för att han komma tillbaka till armén och vara där. Då han saknar mig mera när han sett mig och inte vet när han kan se mig igen..
Men som sagt, vi finns bara ett telefonsamtal bort.. :D

Sen han åkte in i militärtjänstgöringen har vi båda märkt hur våran kärlek bara blir starkare och starkare.. :D ♥
Detta berättade Anna för mig att vi kommer att märka .. Och hon har alldeles rätt om den saken! :)

nej nu ska jag ta ett varmt bad.. :)
Ta hand om er!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, vad var det jag sa ;)

2011-03-15 @ 18:40:22
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0