Framåt

pga det som hände V här om natten så har han fått tillbaka sin yttretjänst så nu är det slut på den inretjänsten.
En kille som satt vakt då allting hände har fått V inretjänst så dom två har bytt plats om man säger så.
V är då MINDRE glad för det..
Men det är bara att accepterat detta beslut och försöka göra det bästa utav situationen!!

Och jag saknar V så otroligt mycket!! ♥

-

Till en lite roligare sak..
Denna vecka går jag in i vecka 33 :D
Så det börjar leda till slutet av graviditeten..
Jag saknar verkligen min kropp som jag hade innan.
Kunna ha mina vanliga kläder.. :P
T.ex ett par jeans och ett linne..
Det enda jag kan använda för tillfället är ett par svarta mjukisbyxor, ett par mammabyxor och mina tunikor som är som t-shirtar.. :D hahaa!!
Så hoppas att få tillbaka min gamla kropp sen efter förlossningen..
Den kommer dock inte komma direkt efteråt men någon/några månader.. ;D
Hoppas på det bästa!

-

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah ja jag är helt besatt av AA. Det roliga är ju att jag faktiskt redan sett alla avsnitt ;) Men jag har så tråkigt här i Norge, så måste ju roa mig med något.



Härligt att du redan är i v. 33 :) Snart är hon hos dig. :)

2011-05-23 @ 21:12:14
URL: http://swedishvekurdish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0