Paket

Jag skickade ett paket ner till V den 6 Maj och den 13 Maj var paketet i Utlandet och försändelsen va sorterad.
Ännu sitter jag här och undrar varför paketet inte kommit fram till V ännu.. :S
Men igår fick båda reda på vad problemet är!!
Skojja inte om jag är ARG.. Fitt turkiet!!

V's befäl ringer till PTT i Istanbul och dom säger att dom skickat paketet för flera dagar sen och kollar upp extra vart paketet kan vara..
Joo, då sitter paketet fast i någon JÄVLA stad i Turkiet som säger att dom inte kan skicka paketet vidare då det ligger en telefon i för det är elektronik??! WHAT??? :O
Hur kunde paketet ens gå igenom tullen om paketet inte "får" tas emot av mottagaren..
Tycker jag låter helt skumt.. Dom på posten i Sverige tycker också det låter konstigt!!
Det sitter säkert någon in den där jäkla staden som vill sno åt sig telefonen ..
Så får se om V kan lösa detta på något vis annars kommer paketet tillbaka till Sverige..
Men har paketet gått genom tullen kan det ju inte vara några problem!!
Faaaan.. Ska aldrig mer skicka ner paketet till turkiet

GRRRRRR!!!!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag skickade en telefon till min pojkvän i turkiet i vintras och den kom fram utan problem. Får de inte ta emot elektronik grejer eller vad? Låter himla konstigt, men de har ju sina egna regler där nere..



Lycka till med graviditeten!

2011-06-08 @ 09:39:17
Postat av: Åsa Agneryd

Goddag! vad spännande din blogg är! kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen! (: Hoppas du har en kul helg :p

2011-06-30 @ 11:33:12
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0