Sjuka människor..

V ringde för inte så länge sedan och berätta något riktigt hemskt..
Inatt kunde jag ha mist min andra hälft!! :'(

kl 4 turkisk tid så blev dom bestjutna av 3-4 "terrorister"..
Som tur va V inte ute just den tiden men 4 andra satt och vakta ute så alla blev väkta och fick gå ut och stjuta på dom!!
Jag vill att han ska åka hem nuuuu!! Jag vill inte att han ska dö..
Som tur var kom ingen till skada men vem vet vad som kunde ha hänt??!
Usch, jag blir helt tårögd när jag försöker skriva om detta..

Nästa gång kanske det inte går lika bra som denna gång.
Vi får hoppas att det inte blir en till gång, att denna gång var den första och sista!!

-

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad hemskt :( Tur att allt gick bra och hoppas aldrig det händer igen..

2011-05-22 @ 22:36:29
URL: http://swedishvekurdish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0