smärta

Usch vilken smärta jag har fått just precis på en punkt i ryggen..
Höger sida mellan två revben..
Trycker man bara några milimeter runt omkring gör det inte alls ont
jätte konstigt att det bara gör ont på en specifik punkt..
Och sätter jag mig i en behaglig ställning för ryggen så sparkar Cemile mig på revbenen på högersida (fram) för att hon vill ha mer utrymme.. :P
Hur fasiken ska jag sitta .. Haha!!

Det är bara att stå ut.. Bara 9 veckor kvar nu!!
Barnmorskan på fredag igen.. :)
Som jag längtar tills att få höra Cemiles hjärtljud igen ♥


Cemile kommer verkligen få världens bästa pappa.. :D
Som jag ÄLSKAR honom!!
våran kärlek blir bara starkare och starkare för varje dag som går..
Älskar denna känsla!
Av att snart vara mamma och att älska någon så mycket som jag älskar Vedat ♥
HELT UNDERBART!!


Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0