sovmorgon..

Ja, det är ju då inge fint väder idag :(
Så jag sov länge idag som jag inte brukar göra nu för tiden..
Vaknade vid halv 12 :D wohoo!!

Men har vaknat varannan timme i natt..
Det är beviset på att man är gravid, vaknar och behöva gå på toa varje gång!!
Sen när jag väl somnat och sovit i ett par timmar så ringer V och väcker mig :) närmare sagt kl 07.00..
Sen ringde han igen vid 08.30!!
kanske det som resulterade sig i att jag sov längre idag :D


Gårdagen va väl si sådär!! Jag förväntar mig inte så mycket längre när jag fyller år..
Men min moster, hennes man och mina 2 kusiner kom i alla fall :)
Av dom fick jag ett presentkort på H&M alltid behövligt!!
Utav mamma & pappa fick jag ett par örhängen & en klocka som jag velat ha :D Så det fick jag!!
Önska mig ingenting speciellt .. Dom kan lägga pengarna på Cemile istället ;P haha

-

Imorgon är det sista dagen jag kan jobba på väääääldigt länge!!
Då jag bara jobbar som timvikarie så blir det inte mycket jobb i alla fall :P
Men skönt att veta att ingen kan ringa mig och fråga om jag kan jobba..
Jobbade i fredags från 13.45-20.30 och fy faaan vad ont i ryggen jag hade när jag kom hem..
Så nu får det vara slut jobbat ;D
Så nu är det bara att försöka sysselsätta sig med någonting om dagarna tills det är dax! :)

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0