underbart..

har varit underbart väder idag..
ca 40 grader i solen och 26 grader i skuggan.. :D
Och det ska bli varmare imorgon..
ååhhh, vad jag älskar detta väder
Har setat på balkongen HELA dagen med min syster så lite färg har man fått och har tänkt sitta där hela dagen imorgon också.. ;D

Men detta väder gör att jag får stora klumpar till fötter och små tjocka tår ;P hahah!!
men snart är det över.. om ca 9 veckor..

-

V, va inne på internet café i lördags har inte sett han på hur många veckor som helst..
Sen när vi väl skulle cama så funka inte min cam.. :( Så förstå vem som var arg.. (JAG)
Hade lust att kasta ut dator genom fönstret..
Så jag fick se han med han fick inte se mig.. :( :(
Sen senare på kvällen kom jag på idéen att starta om datorn :P haha
Och självklart fungerar camen då..
Som tur va ringde V igår kväll och bad mig komma in på msn ..
Men samma sak hände IGEN..
Men startade om datorn så funkade det sen :D
jag älskar dom stunderna jag får se honom.. Jag kan bara sitta och kolla på han hur länge som helst!! :)
Han berättade att han hade varit på Migros och sett en jätte stor nalle som såg ut som en apa :D
Hade han haft pengar hade han köpt den.. Sen hade han hittat ett par converse skor också och såklart va apan och skorna till Cemile ♥
Så han ska köpa den sen när han har mera pengar med sig!! hihi


Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0