Vad har hänt sen sist!

Det har inte hänt så mycket sedan sist.. :P
Förutom att jag har blivit lite större sen sist ;D

Var hos barnmorskan i torsdags och allting ser jätte bra ut.. Vi följer våran kurva :)
Hjärtat slår så fint så..
Fick lämna urinprov denna gången för att se så jag inte åkt på havandeskapsförgiftning..
Har rätt mycket vätska i kroppen och barnmorskan tyckte jag hade lite högt blodtryck som jag inte alls tyckte :P
Men ingenting visade sig i urinen !! Skönt det.
Ska dit igen nästa vecka den 10 juni :D

i fredags åkte min syster och en vän till oss ner till Alanya..
och tro inte att jag är ett dugg avundsjuk.. Nej Nej!! ;P
Hade gärna följt med och bara degat runt där.. haha!
Så jag hoppas dom har och kommer ha det så bra nu med deras älsklingar! :)
Dock hade dom haft kasst väder dom 2 första dagarna.

Lördags var det Västeråsmarknad och självklart åkte jag dit..
Mamma, pappa, Farfar & Aina var det som höll mig sällskap :P
Hittade ett par jätte gulliga skor/tofflor till Cemile.. Ett par ull skor som hon kan ha sen i höst/vinter när det börjar bli kallt..
Köpte även 2 t-shirtar till henne!
Efter vi gått på marknaden åkte vi och åt mat.. MUUUMS! :D

SÖÖÖÖNDAGEN var bara en sådan dag då man låg i sängen och tog det lugnt! :D

-

Igår umgicks jag med min älskade Johanna som hon är saknad.
Har inte träffat henne sen jag berätta att jag är gravid och det rä väl ca 7 månader sen..
Usch, det får aldrig ta så lång tid tills vi ses igen.
Förut umgicks vi varje dag ungefär men nu har hon fått jobb ute på "landet" och har svårt att ta sig in till stan då hon jobbar mycket och har annat för sig då hon är ledig oftast..
Men hoppas vi kan ses mera nu när vi väl börjat ses igen!! ♥

Idag har jag varit med Megan & lilla Nova.. :D
Nova skulle till BVC för att träffa doktorn skulle kolla reflexerna och musklerna..
Allt såg jätte bra ut ♥

-

Neeej, nu funderar jag på att baka en riktigt god kladdkaka!!



Vagnen som lilla älsklingen kommer använda flitigt!



En bild från i söndags v.33 

Ta hand om er!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0