30 November

Känns som jag borde uppdatera..
Men jag vet inte vad jag ska skriva.. :P

En sak i alla fall är att Vedat snart är klar i militären..
Inte ens 3 månader kvar.
Vad tiden har gått fort.. Men hade vi inte haft Cemile så hade tiden gått hur sakta som helst.
Man är ju sysselsatt hela dagarna så dagarna bara rusar iväg men skönt det.
Men sen när Vedat är klar kan dagarna gå sakta så vi får njuta av varandras sällskap.. :)

Då blir det till att flyga med lillskruttan igen och hoppas det går lika bra denna gång.
Men jag kan dock inte boka flygbiljetterna ännu då Vedat inte vet riktigt när han är klar..
Han säger att han kanske är klar den 10 feb eller 20,21 eller 22 feb.. :S

Han får ta och fråga befälen så jag kan boka biljetter.. :D
Och boka en intervju tid för uppehållstillståndet..
Hoppas man får svar fort så man inte behöver vänta lika länge som många andra har fått gjort..
Jag vill ha honom här innan Maj i alla fall ;)


Denna gång när jag är hos Vedat så får jag ÄNTLIGEN träffa Anette (vedats kusins fru) och deras dotter som då redan hunnit fylla 1 år..

-

Jag har funderat lite med min syster om vi skulle åka till alanya i sommar och boka hotell för sig och flygstolar..
Oj, vad mycket billigare det blev än att hyra en lägenhet.
då kollade vi på 3 veckor tror jag det var..
Det skulle kosta ca 3000kr per person både flyg tur/retur och hotell..
Och det är inte alls dyrt..
Så berätta jag den idéen för Vedat..
Då säger han: Nej, jag vill inte åka till Alanya i sommar jag vill vara i Sverige.. :D
Han som tjatat om att åka till Alanya..

Så vad kan man gör i Sverige på sommaren??
någon som har några förslag..

-

Nej, nu vaknar lillskruttan!!

men måste bjuda på några nya bilder i alla fall :D






Kommentarer
Postat av: Cilla

Sommar i Sverige kan ju vara underbart! Åka ut till havet nån dag. Åka till Smögen kanske? Ta båten över till Danmark. Sitta på nån mysig uteservering. Grilla massa GRISKÖTT :D hahah

2011-12-02 @ 13:12:26
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: molly

Hur har det gått med allt?

2012-03-15 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0