update

Kanske dags att uppdatera lite!!

Nu har vi ansökt om uppehållstillstånd. Så nu sitter jag varje dag och väntar på posten i fall jag får något brev från migrationsverket. Är även inne på deras hemsida och kollar om vårat ärende har registrerats.
Hoppas innerligt att det händer något nästa vecka. Så man vet att allt är rätt så man i alla fall vet att det händer något.

Även på intervjun skrev Vedat på faderskaps papprena :) Dom från Sverige hade skickat ner dem till Ankara så vi kunde skriva under och allt.. :) Skönt att äntligen ha det gjort! :D

-

Får se om det blir en liten semester till Alanya i Juni, ner till pappsen.
Han har bestämt sig att han ska jobba där tills hans får svar på UT.

-

Idag blir även Cemile 10 månader. Vad tiden går fort. Känns nyss som jag låg på BB och hade henne på bröstet.
Men nu är hon en stor tjej som BARA säger BABA hela tiden eller papa!!
När jag säger MAMMA så tittar hon på mig och skrattar.. :P
förstår inte hur man kan älska en människa så mycket som jag älskar henne! Vad gjorde man innan man hade henne ;D

Nej, nu är det dags att natta lillsnuppan!♥

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: fanney

<3 :)

2012-04-19 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0