27 Maj

Mycket har hänt sedan jag skrev sist.

För det första ska jag säga att VEDAT fått uppehållstillstånd.
I måndags 21 maj ringde jag till våran handläggare, hon hade då inte börjat med vårat ärende men sa att hon skulle börja med det när vi lagt på. Hon sa senast nästa vecka har du fått ett beslut och det kommer hem med posten.
I torsdags fick jag brev från migrationsverket och beslut fattats 21 maj den dagen jag ringde. :D
Hur snabbt som helst!

Snart kan ääääntligen våra liv börja tillsammans här i Sverige bli en HEL familj :)

-

Sen har lillskutt fått 2 tänder. Den första fick hon förra veckan och den andra för någon dag sedan.
Det går så fort. :)
Och snart blir hon 1 år.. bara 12 dagar kvar!!
Mammas lilla bebis ♥

-

Och snart åker vi ner till Vedat/pappa i Alanya och är där till början på Augusti..
Ska bli hääärligt att komma iväg från Sverige även fast det är strålande väder här.
Bara få njuta med varandras sällskap, bada, sola umgås med fina vänner :D

-

Det var lite update ;P

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kan inte du skriva hur du och Vedat träffades ? Har inte läst igenom hela din blogg. :)
Kan du inte göra lite oftare update? :)
Du har en jättesöt bebis !

2012-08-28 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0